Üzleteink Április 7-től újra nyitva vannak!
Tavaszi raktárkisöprés akció
Termékek ingyenes házhozszállítása Magyarország területén nyolcvanezer forint feletti vásárlás esetén
Nagy Lajos Király út 136 végkiárusítás Nagy Lajos Király út 136 végkiárusítás

Egészséges alvás

Egészséges alvás

Az ember nem is gondolná mennyi mindenen múlik, hogy az éjszakai alvás tényleg pihentető és regeneráló hatású legyen. Nem mindegy milyen tartású vagy keménységű matracon alszunk, vagy milyen ágyneművel vesszük magunkat körül. Fontos milyen méretű formájú vagy anyagú párnára hajtjuk le éjjel a fejünket. Ételek, italok, elektronikus eszközök, különféle fényforrások melyek befolyásolják alvásunkat. Az itt található írásokkal igyekszünk választ adni ezekre a kérdésekre.

Nehezebb elaludni a kütyüktől
18
Okt

Jelenleg is átszövik életünket a különböző szolgáltatásokat közvetítő okos eszközök, melyek jelentősége az elkövetkezendő években tovább fog növekedni. Sokan kedvenc kütyünket még az ágyba is magunkkal visszük.

Miért ráncosodik arcunk az alvástól?
13
Márc

A legtöbb ráncot, amely az arcunkon keletkezik, alvás közben szedjük össze, amikor hason vagy oldalt fekszünk.

Kiwi a nyugot alvásért
27
Febr

Az amerikai kísérletben 24 húsz és ötvenöt én közötti alany vett részt, akik 4 héten át lefekvés előtt egy órával elfogyasztottak egy azaz egy darab kiwit, kicsit olvastak vagy tévéztek, majd aludni tértek.

A hasonalvás egészségtelen?
14
Szept

Az alvásra fordított idő mellett annak is érdemes nagyobb figyelmet szentelned, hogy milyen pózban teszed, hiszen az egészséged múlhat rajta.

Természetes, ha éjjel többször felébredünk
12
Szept

Sokan aggódnak, ha nem tudnak rendszeresen, egyhuzamban nyolc órát aludni éjszakánként, mert a közhiedelem szerint ez negatív következményekkel járhat az egészségre nézve. Pedig tudományos bizonyítékok igazolják, hogy természetes, ha éjjel többször felébredünk, és az sem gond, ha nem tudunk azonnal visszaaludni.

A vakok látnak-e álmukban?
05
Júl

A tudósoknak a mai napig nem sikerült magyarázatot találniuk arra a kérdésre, amit egészen kis gyerekként mindenki feltesz a szüleinek: miért álmodunk? Neurológiai és pszichológiai elméletek vannak bőven az álom funkciójára, de igazából ahányan kutatják a témát, annyiféle teóriával és hipotézissel álltak elő eddig.

Kellően odafigyelsz fekhelyedre?
04
Ápr

Ha anyagi szempontból közelítjük meg a dolgot, könnyen beláthatjuk, hogy míg az autónkra akár vagyonokat is költhetünk, az ágyunk esetében már egy kisebb befektetés is óriási javulást eredményez.

Nyújtózkodjunk felkelés előtt
21
Márc

Éjszaka, pihenés közben a porckorongok is regenerálódnak, vízzel telítődnek, mert a fekvő testhelyzetben a rájuk nehezedő terhelés kisebb, mint napközbeni álló-, vagy ülő testhelyzetünkben.

Párnaválasztás
05
Szept

Ha már rászánjuk magunkat, hogy új matracot vásároljunk, érdemes leselejtezni a régi, eldeformálódott, tartás nélküli párnánkat is, és választani helyette olyat, ami megfelelően tartja a nyakunkat, így leveszi a terhet a gerincünkről és a vállainkról.

Aludni kell a megfelelő fizikumért!
26
Szept

Több kutatás is alátámasztja, hogy az alváshiány képes bizonyos metabolikus és hormonális változásokat előidézni a szervezetben, ezek leggyakoribb tünete az étvágy növekedése, a szénhidrátos ételek utáni sóvárgás.