Egy téma akkor lesz érdekes, ha új, szenzációs vagy legalábbis botrányos; az alvásról pedig igazán egyik sem mondható el. Az értelem - és a társadalmi többség - számára az alvás egyenlő az unalommal. Ezért van az, hogy az emberek többsége több pénzt áldoz az autójára, mint egy minden szempontból egészséges és kényelmes ágyra. Annak ellenére, hogy lényegesen több időt töltünk alvással, mint vezetéssel, a férfiak az autójukkal, nem pedig a testükkel azonosítják magukat.

Tehát amíg az autóiparnak sikerült elérnie, hogy a vevőik azonosuljanak egy státusszal, egy egészséget nem nyújtó termékkel, addig ez az ágykészítő cégeknek hatalmas problémát jelent. Az egészség szempontjából lényegesen fontosabb ágy még mindig nem játszik olyan fontos szerepet az életünkben, mint az autó. Néhányan több pénzt költenek autójuk ülésének védőhuzatára, mint egy matracra vagy takaróra - annak ellenére, hogy életünk egyharmadát az ágyban töltjük.

Ha anyagi szempontból közelítjük meg a dolgot, könnyen beláthatjuk, hogy míg az autónkra akár vagyonokat is költhetünk, az ágyunk esetében már egy kisebb befektetés is óriási javulást eredményez. Az élvezetet szem előtt tartva ugyanarra az eredményre jutunk, hiszen hol találunk nagyobb pihenésre, ellazulásra, élvezetre és örömre, ha nem az ágyunkban?

A matrac az egyik olyan használati tárgy az életünkben, amit minden nap használunk, sőt nem is keveset!

Egy matrac minden nap kb. 8 órán keresztül szolgálja egészségét, nem úgy mint egy televízió, házimozi rendszer, mobiltelefon vagy akár konyhabútor. Ilyen termékeket pedig akár 2-3 évente cserélünk szebbre, jobbra.