Gyakran Ismételt Kérdések

Matracvásálással, webáruházunk működésével kapcsolatos kérdések és válaszok

Vásárlás

Vásárlással kapcsolatos kérdeések

A webáruházban tudok egyedi méretet rendelni?

Igen bizonyos matracok esetén van lehetőség egyedi méretet rendelni.
Tört méretnél az eggyel nagyobb méretet kell betenni a kosárba, és a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatba be lehet írni a kívánt méretet.

pl. 135/190 méretnél a 140/200 -as méretet kell a kosárba rakni.

200 centiméternél hosszabb matrac esetén  a kívánt szélességben kell megrendelni és a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatba be lehet írni a matrac tényleges hosszát méretet.

pl. 160/220 méretnél a 160/200 -as méretet kell a kosárba rakni.

A különböző típusú, márkályú matracoknál az egyedi méretnek lehet felára, amit érdemes előre egyeztetni kollégáinkal telefonon vagy emailben.

Szükséges-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék?

Rendeléséhez nem szükséges regisztrálni. Lehetőség van vendégként is vásárolni. Ha nem kíván létrehozni vásárlói fiókot, a „Tovább vendégként” gombra kattintson a pénztár elején. A kosárba helyezett termékeket lehetősége van törölni, vagy módosítani mielőtt a pénztárhoz fáradna. Ezután tudja megadni a kívánt, fizetési-szállítási módot és a rendeléshez szükséges egyéb adatokat.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
Követheti rendelései állapotát.
Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
Értékelheti a megvásárolt termékeket.
Rendszerünkön belül gyorsabban eléri ügyfélszolgálatunkat.
Nem kérünk visszaigazolást további rendeléseihez.

Kihez fordulhatok, ha kérdésem van egy termékkel, vagy a rendeléssel kapcsolatban?

Termékekről, vásárlásról, szállítás részleteiről én az alábbi elérhetőségeken érdeklődhet hétköznap 10-18, szombaton 10-14 között.
Telefon: (1) 878 0877
Mobil: (20) 977 2577
Email: 0-24 a hét minden napján info@matracasz.hu
Postai levelezési cím: 1149 Budapest Nagy Lajos király útja 136

Van lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket?

A legtöbb termék esetén igen lehetséges személyesen is megtekínteni a három üzletünk valamelyikében. Érdemes eelötte telefonon érdeklődni, hogy a kívánt termék ki van e állítva és ha igen akkor melyik boltunkban.

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Nem. Arra törekszünk, hogy a legtöbb termékünk azonnal elérhető legyen, de vannak termékek, amiket partnereinktől rendelünk meg. Ez hosszabb átfutási időt jelent, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán.

Miért kötelező a telefonszámomat megadni?

Azért, hogy a rendeléssel, szállítással, egyedi igényekkel kapcsolatos  szükséges egyeztetéseket könnyedén, gyorsan végrehajthassuk.

Miért kell megadnom szállítási címet, ha személyesen veszem át a rendelést?

A webáruház szoftvere mindenképpen kér szállítási címet, még akkor is, ha személyesen veszi át a rendelést. Ez nem probléma, kérjük, hagyja bejelölve a Szállítás erre a címre gombot a Számlázási adatok szekcióban. A Pénztár oldalon a Szállítás módja résznél tudja majd kiválasztani a személyes átvételt.

Fizetés

Fizetéssel kapcsolatos kérdeések

Hogyan tudok fizetni a webáruházban?

Megrendelését átutalással vagy banki befizetéssel tudja elindítani!

Az előleg átutalása egyben a weboldalunkon (matracasz.hu/) szereplő szerződési feltételek elfogadását is jelenti.

Banki befizetés esetén kérjük jelezze felénk a gyorsabb ügyintézés érdekében.
Bankszámlaszámunk: 10401000-50505555-55531003 K&H
Számlaigényét kérjük előre jelezze.

Utalvánnyal csak az üzleteinkben tud fizetni.

Egészségpénztár részére számlát tudunk kiállítani, de az egészségpénztári kártyát csak üzleteinkben tudja használni.
Ha egészségpénztárra kér számlát, kérjük adja meg az egészségpénztár nevét és az ön tagi azonosítóját.

Banki előreutalás esetén mikor kell fizetni?

Célszerű minél előbb utalni, mert csak akkor tudjuk kiküldeni a csomagot, illetve akkor tudjuk megrendelni a kívánt terméket, ha az utalás megérkezett a számlánkra. Akciós ajánlatok esetén (ide értendő az előrendelés is!) az utalásnak az akció lejártáig meg kell érkeznie számlánkra, ellenkező esetben nem tudjuk az akciós árat garantálni. A 4 napig nem fizető vásárlóinknak figyelmeztetést küldünk, amennyiben 8 nappal a rendelés leadása után sem érkezik be a fizetés, úgy töröljük a rendelésüket.

Tudok a webáruházban bankártyával fizetni?

Erre jelenleg nincs lehetőség webáruházunkban.

Tudok hitelre vásárolni?

Sajnos nem. Cégünk jelenleg nem foglalkozik hitelen keresztüli értékesítéssel.

Utalványokat vagy egészségpénztári kártyát is elfogadnak?

Igen. Üzleteinkben kártyával i fizethetiletve, elfogadunk utalványt is. A termékek gyógyászati segédeszköznek minősülő besorolástól függően elszámolhatók egészségpénztári számlára is.

A honlapon található árak tartalmazzák az áfát?

Áraink forintban értendőek, és tartalmazzák ÁFA-t. Áruházunkban kizárólag magyar forinttal lehet fizetni. A megadott árak egy darab termékre vonatkoznak, szállítási költséget nem tartalmazzák (kivéve ha külön fel van tüntetve). Szállítási költségekről a szállítás menüpontban olvashat.

Szállítás

Szállítással kapcsolatos kérdések

Vidékre is szállítanak?

Igen. Magyarország teljes területére kiszállítjuk termékeinket.

Külföldre is szállítnak ki megrendelésket?

Jelenleg kizárólag Magyarország területére vállalunk kiszállítást.

Más is átveheti a nevemben a csomagomat?

Igen. A velünk szerződött futárszolgálattól vagy szállítmányozó cégtől helyettes is átveheti a csomagot.

Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre a megrendelt termék?

Ez nagymértékben függ attól, hogy van e raktáron a termékből a megadott paraméterekkel. Amennyiben raktárról küldjük ki a terméket átlagosan 1 - 1,5 héten belül szállítjuk ki. Ha a vásárólt termék nincs raktáron és rendelni kell, akkor az adptt termék gyártási idejétől függően 1-3 hét, 3-5 hét, bizonyos termékek esetében akár 6-8 hét is lehet. A rendelési időt a számlánkra történő végösszeg vay előleg megérkezésétől számítjuk.

Mikor szállítanak, milyen napszakban?

A futárszolgálataink munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt nem tudunk nyújtani, mert a futárszolgálat munkatársai sok csomaggal dolgoznak, és ezért nem tudjuk előre, hogy pontosan mikor történik majd a kézbesítés.

Bútorszállító cégünknél lehet előre is leegyeztetni, hogy mely időpontban érkezik a termék.
Ez esetben általánosan 2-3 órás időintervallumot tudunk megadni.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított termék csomagolásának sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás és a termékben észlelhető kár keletkezett, kérje meg a futárt vagy szállítót, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Webáruház Működése

Webáruház használatával kapcsolatos kérdések

Hogyan követhetem nyomon rendelése(i)met ?

Regisztrált a vásárláskor:

Aktuális és korábbi rendeléseik állapotáról a webáruházunkba történő bejelentkezés után, a Megrendeléseim / Korábbi rendelések menüpont alatt tájékozódhat.

Vendégként vásárolt:

Aktuális és korábbi rendeléseit a rendeléskor kapott visszaigazoló emailben található Vendég-követés linkre kattintva lehet elérni. Az oldalon a megrendelés azonosító és a rendeléskor megadott emailcím megadása után láthatók a rendelés részletei.

Mi a különbség a megerősítő levél és a visszaigazoló levél között?

Megerősítő email-t, a rendelés elküldése után rendszerünk automatikusan küldi el Önnek . A visszaigazoló emailt viszont kollégáink küldik ki mikor a rendelést feldolgozták, és értesítésítik Önt a továbbiakról.

Mit kell tudni a hírlevélről?

Folyamatos tájékoztatást kap aktuális akcióinkról. Elsők közt értesül a legújabb termékeinkről. Természetesen lehetőség van feliratkozni hírlevelünkre és leiratkozni is. Email címére, csak hírlevelet küld automatikus rendszerünk.

Hogyan kell használni a keresés funkciót?

Egyszerűen csak be kell gépelni a keresett szót a jobb felső keresőablakba. Gépelés közben a webáruház is felajánl villámgyorsan pár lehetséges terméket a keresett szónak megfelelően. Ha nincs az ajánlások között a kívánt termék akkor az enter lenyomásával vagy a keresés gombra kattíntva a webáruház végre hajtja a teljes keresést és megmutatja a találatokat.

Kapcsolat

Ha nem találtál választ a kérdésedre, vagy további kérdésed lenne, lépj velünk kapcsolatba!


Termék sikeresen hozzáadva a termékösszehasonlításhoz!